Intrebari frecvente

Intrebari frecvente – Servicii de protectia muncii si securitate in munca

Sunt obligatorii serviciile de protectia muncii – securitate si sanatate in munca (s.s.m.) si prevenire si stingere incendii – situatii de urgenta (p.s.i.-s.u.)?

Ambele domenii sunt obligatorii pentru toate entitatile juridice care au salariati. Obligativitatea lor este stipulata in Legea 319 / 2006 – legea securitatii si sanatatii in munca, cu H.G. 1425 / 2006 – privind aprobarea normelor de aplicare ale legii securitatii si sanatatii in munca, modificata cu H.G. 955 / 2010, precum si in Legea 307 / 2006 – legea privind apararea impotriva incendiilor, precum si OMAI 163 / 2007 – privind aprobarea normelor privind apararea impotriva incendiilor.

Ce servicii sunt incluse in pret ?

In cadrul contractului de prestari servicii, sunt incluse automat serviciile de ssm (securitate si sanatate in munca) si psi (prevenire si stingere incendii). Nu sunt incluse serviciile complementare obligatorii: medicina muncii etc.

Sunteti firma abilitata ITM ?

Suntem firma autorizata de catre ITM Bucuresti, in baza certificatului de abilitare nr.0472/PS/24.11.2011, valabil pe tot cuprinsul tarii.

Ce fac in cazul unui control ITM / ISU ?

Asistam clientii nostri pe tot parcursul controlului ITM / ISU.

Pe ce perioada se incheie obligatoriu un contract de prestari servicii ?

Contractul de prestari intre parti se incheie, de regula, pentru 12 luni. Exista insa posibilitatea rezilierii sale in orice moment dupa prima luna, inclusiv unilateral, pe cale amiabila.

Cum se face plata ?

Plata facturii se face in numerar pentru prima factura, intrucat nu exista un istoric.
Ulterior, plata facturilor poate fi facuta si prin virament bancar, cu un termen de gratie flexibil, stabilit de comun acord.

Ce fac daca am angajari noi intre 2 instruiri consecutive ?

Vom efectua instruirea necesara inclusiv pentru salariatii care se angajeaza intre 2 instruiri periodice consecutive. Vom stabili, de comun acord, un termen concret.

 

Ce se intampla daca desfasor activitate si in tara ?

Salariatii nostri, dar si colaboratorii nostri din tara pot asigura cu promptitudine serviciile noastre oriunde pe teritoriul Romaniei.

Pot beneficia de discounturi ?

Oferim discounturi in functie de: serviciile solicitate, inclusiv cele complementare;numarul de salariati existenti si domeniul de activitate.

Ce se intampla in cazul unui accident de munca ?

In cazul nefericit al unui accident de munca, va sprijim in intocmirea documentatiei necesare de cercetare a evenimentului etc., in baza unui cost separat, stabilit de comun acord, in functie de gravitatea evenimentului.

Cu cine tin legatura o data cu semnarea contractului ?

Din momentul semnarii contractului, un reprezentant Outstand Solutions va tine permanent legatura cu dvs, fiind dispoznibil prin urmatoarele canale de comunicare: mobil, telefon fix, email, retele de socializare.