Badge

Managementul deșeurilor

Legea nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor stabilește măsurile necesare pentru protecția mediului și a sănătății populației, prin prevenirea sau reducerea efectelor adverse determinate de generarea și gestionarea deșeurilor.

Managementul deșeurilor

Servicii Oferite

Servicii Oferite
Raportare ANPM - Preluarea intregii responsabilitati privind managementul deseurilor

Raportare ANPM - Preluarea intregii responsabilitati privind managementul deseurilor

Raportare AFM - Raportari catre AFM cuprinzand toate tipurile de ambalaje introduse de societatea dumneavoastra

Raportare AFM - Raportari catre AFM cuprinzand toate tipurile de ambalaje introduse de societatea dumneavoastra

Colectare deseuri selective - Colectarea deseurilor selective generate si asigurarea trasabilitatii catre valorificator

Colectare deseuri selective - Colectarea deseurilor selective generate si asigurarea trasabilitatii catre valorificator

Raportare ANPM

Preluarea intregii responsabilitati privind managementul deseurilor si alocarea unui specialist de mediu conform Legii 211/2011.

  • Intocmirea dosarului propriu de evidenta a deseurilor ce cuprinde identificarea, clasificarea si raportarea diferentiata a tipurilor de deseuri generate conform: HG 865/2002 si Legii 211/2011.

  • Intocmirea planului de prevenire si reducere a cantitatilor de deseuri generate.

  • Audit (vizualizare locatie, consultanta si ofertare recipienti colectare, verificare istoric deseuri, verificare contract salubritate).

  • Instruirea personalului pentru a intelege importanta colectarii selective a deseurilor generate.

 

Raportare AFM

Raportari catre AFM cuprinzand toate tipurile de ambalaje introduse de societatea dumneavoastra pe piata romaneasca (importuri si/sau productie), cat si cantitatile exacte pe fiecare tip de ambalaj.

  • Intocmirea declaratiilor specifice catre Administratia Fondului de Mediu, in conformitate cu legislatia in vigoare si depunerea acestora
  • Identificarea obligatiilor la fondul de mediu, asigurarea suportului pentru intocmirea declaratiilor (ambalaje, echipamente electrice si electronice, baterii, deseuri feroase si neferoase, etc.).

 

Colectare deseuri selective

Colectarea deseurilor selective generate si asigurarea trasabilitatii catre valorificator.

Consultanta privind sortarea deseurilor generate si intelegerea importantei acesteia, atat pe plan legal cat si pe plan ecologic.

Sortarea deseurilor se face astfel:

  • Hartia si cartonul se colecteaza in cosurile albastre

  • Plasticul se colecteaza in cosurile galbene

  • Sticla se colecteaza in cosurile verzi

 

Legea nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor stabilește măsurile necesare pentru protecția mediului și a sănătății populației, prin prevenirea sau reducerea efectelor adverse determinate de generarea și gestionarea deșeurilor.

vezi mai mult

Solicita oferta

Solicita oferta

Completeaza formularul si vei primi o oferta in 15 minute.

Trimite

Completând datele dvs. personale din aceste câmpuri vă asigurăm că vom proteja aceste date în conformitate cu GDPR, așa cum scrie și în Politica de confidențialitate

Avantaje

Avantaje
Rapiditate

Rapiditate

in intocmirea documentatiilor si in implementare.
Alocarea unui Responsabil de Mediu

Alocarea unui Responsabil de Mediu

experimentat care va garanta siguranta societatii dumneavoastra
Siguranta privind protejarea mediului

Siguranta privind protejarea mediului

prin asigurarea trasabilitatii deseurilor selective catre valorificator
Preluarea intregii responsabilitati

Preluarea intregii responsabilitati

inclusiv reprezentare la controlul tematic

Servicii Complementare

Servicii Complementare

Curs de prim ajutor

Curs de prim ajutor: un curs obligatoriu anual pentru minim 1 salariat la maximum 15. Pretul difera in functie de numarul de salariati care urmeaza sa participe la cursul de prim ajutor. Pret: incepand de la 150 Ron / an / salariat.

Verificarea PRAM

Verificarea PRAM consta in o verificare anuala electrica specializata obligatorie, efectuata de catre o firma abilitata ANRE. Se verifica legatura la centura de impamantare, precum si alte elemente electrice. Pret: incepand de la 150 Ron / an / punct de lucru.

Autorizatia de functionare

Autorizatia de functionare din punct de vedere al protectiei muncii reprezinta un document eliberat fie de Registrul Comertului, fie de Inspectoratul Teritorial de Munca (in functie de tipul entitatii juridice). Reprezinta un document obligatoriu si amendabil in lipsa si consta in organizarea si depunerea unui opis de documente si obtinerea autorizatiei. Pretul difera in functie de numarul de activitati desfasurate. Pret: incepand de la 175 Ron + tva / an / punct de lucru.

Trusa sanitara de prim ajutor

Trusa sanitara de prim ajutor: o obligativitate legala, prin care orice societate se asigura de existenta unui kit minim de ajutor in caz de urgenta. Este valabila 24 luni si trebuie asigurata o trusa la maxim 20 de salariati. Ulterior celor 24 de luni, poate fi achizitionat numai kitul interior. Pret incepand de la 170 Ron + tva / trusa. Pret incepand de la 65 Ron + tva / kit.

Stingatoare de incendiu

Stingatoare de incendiu. Oferim o gama larga de stingatoare. Pret incepand de la 75 Ron + tva / stingator tip P6.

Fise ssm si psi

Fise ssm si psi: oferim fise de ssm si /sau psi. Fiecare salariat trebuie sa aiba in dosarul de personal cele 2 fise de instruire. Pretul lor difera in functie de cantitate. Pret incepand de la 0.8 Ron + tva / fisa.

Ai nevoie de consultanta pentru situatii speciale sau accidente de munca?

Cere oferta
©2021 www.outstand.ro All rights reserved
Designed and developed by

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord