Badge

Managementul deșeurilor

Legea nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor stabilește măsurile necesare pentru protecția mediului și a sănătății populației, prin prevenirea sau reducerea efectelor adverse determinate de generarea și gestionarea deșeurilor.

Managementul deșeurilor

Servicii Oferite

Servicii Oferite
Raportare ANPM - Preluarea intregii responsabilitati privind managementul deseurilor

Raportare ANPM - Preluarea intregii responsabilitati privind managementul deseurilor

Raportare AFM - Raportari catre AFM cuprinzand toate tipurile de ambalaje introduse de societatea dumneavoastra

Raportare AFM - Raportari catre AFM cuprinzand toate tipurile de ambalaje introduse de societatea dumneavoastra

Colectare deseuri selective - Colectarea deseurilor selective generate si asigurarea trasabilitatii catre valorificator

Colectare deseuri selective - Colectarea deseurilor selective generate si asigurarea trasabilitatii catre valorificator

Raportare ANPM

Preluarea intregii responsabilitati privind managementul deseurilor si alocarea unui specialist de mediu conform Legii 211/2011.

  • Intocmirea dosarului propriu de evidenta a deseurilor ce cuprinde identificarea, clasificarea si raportarea diferentiata a tipurilor de deseuri generate conform: HG 865/2002 si Legii 211/2011.

  • Intocmirea planului de prevenire si reducere a cantitatilor de deseuri generate.

  • Audit (vizualizare locatie, consultanta si ofertare recipienti colectare, verificare istoric deseuri, verificare contract salubritate).

  • Instruirea personalului pentru a intelege importanta colectarii selective a deseurilor generate.

 

Raportare AFM

Raportari catre AFM cuprinzand toate tipurile de ambalaje introduse de societatea dumneavoastra pe piata romaneasca (importuri si/sau productie), cat si cantitatile exacte pe fiecare tip de ambalaj.

  • Intocmirea declaratiilor specifice catre Administratia Fondului de Mediu, in conformitate cu legislatia in vigoare si depunerea acestora
  • Identificarea obligatiilor la fondul de mediu, asigurarea suportului pentru intocmirea declaratiilor (ambalaje, echipamente electrice si electronice, baterii, deseuri feroase si neferoase, etc.).

 

Colectare deseuri selective

Colectarea deseurilor selective generate si asigurarea trasabilitatii catre valorificator.

Consultanta privind sortarea deseurilor generate si intelegerea importantei acesteia, atat pe plan legal cat si pe plan ecologic.

Sortarea deseurilor se face astfel:

  • Hartia si cartonul se colecteaza in cosurile albastre

  • Plasticul se colecteaza in cosurile galbene

  • Sticla se colecteaza in cosurile verzi

 

Legea nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor stabilește măsurile necesare pentru protecția mediului și a sănătății populației, prin prevenirea sau reducerea efectelor adverse determinate de generarea și gestionarea deșeurilor.

vezi mai mult

Solicita oferta

Solicita oferta

Completeaza formularul si vei primi o oferta in 15 minute.

Trimite

Completând datele dvs. personale din aceste câmpuri vă asigurăm că vom proteja aceste date în conformitate cu GDPR, așa cum scrie și în Politica de confidențialitate

Avantaje

Avantaje
Rapiditate

Rapiditate

in intocmirea documentatiilor si in implementare.
Alocarea unui Responsabil de Mediu

Alocarea unui Responsabil de Mediu

experimentat care va garanta siguranta societatii dumneavoastra
Siguranta privind protejarea mediului

Siguranta privind protejarea mediului

prin asigurarea trasabilitatii deseurilor selective catre valorificator
Preluarea intregii responsabilitati

Preluarea intregii responsabilitati

inclusiv reprezentare la controlul tematic
Testimoniale

Profesionalism la cele mai inalte cote pentru fiecare interactiune a mea cu colegii de la Outstand. Ii consider colegii nostri pentru ca tin sub control absolut tot ce tine de securitatea in munca pentru cele doua firme ale noastre. Practic, ii consider un departament al nostru, in care am toata increderea ca tin evidenta celor mai stufoase si greoaie proceduri. Iar noi resimtim doar beneficiile. Ii recomand cu toata increderea!

Alexandra Crasmaru

ILLUMA CLINIQUE

Colaboram cu Outstand Solutions SRL din 2017 si de atunci s-au dovedit a fi niste parteneri de incredere, care fac fata cu brio oricaror provocari si sunt mereu alaturi de noi cu tot suportul necesar. Echipa lor este bine pregatita si da dovada intotdeauna de promptitudine, seriozitate si acuratete in rezolvarea solicitarilor noastre. Ii recomandam cu incredere ca parteneri! Va multumim!

Echipa

WEST EYE HOSPITAL

Pe perioada colaborarii, partenerii de la Outstand Solutions s-au achitat de toate sarcinile contractuale executand la timp si intr-un mod ireprosabil serviciile contractate. Totodata, putem mentiona deschiderea fata de nevoile si particularitatile clientului pe care se pliaza pachetul de servicii oferite. Calitatea serviciilor prestate se datoreaza atat profesionalismului anagajatilor cat si datorita tehnologiilor de care compania dispune iar, raportul pret-calitate este unul optim. Datorita acestor aspecte, recomandam Outstand Solutions ca pe un partener de incredere in relatiile contractuale pe domeniul in care activeaza.

Carmen Ginjulete

INTRALINKS ROMANIA

Compania Outstand Solutions este formata dintr-o echipa completa, cu oameni bine pregatitit in domeniul in care activeaza. Preferam sa colaboram cu Outstand datorita pachetelor complete de servicii si securitate in munca oferite angajatilor nostri de-a lungul timpului. Serviciile de calitate si profesionalismul echipei Outstand Solutions, update-urile la zi cu legislatia in vigoare, informarile, sunt doar cateva servicii pe care Outstand ni le-a oferit si de care beneficiem in continuare. Recomandam cu drag aceasta echipa de profesionisti si colaboratori pentru colaborari pe termen lung.

Echipa

SYNERGA PHARMACEUTICALS

Servicii Complementare

Servicii Complementare

Curs de prim ajutor

Curs de prim ajutor: un curs obligatoriu anual pentru minim 1 salariat la maximum 15. Pretul difera in functie de numarul de salariati care urmeaza sa participe la cursul de prim ajutor. Pret: incepand de la 150 Ron / an / salariat.

Verificarea PRAM

Verificarea PRAM consta in o verificare anuala electrica specializata obligatorie, efectuata de catre o firma abilitata ANRE. Se verifica legatura la centura de impamantare, precum si alte elemente electrice. Pret: incepand de la 150 Ron / an / punct de lucru.

Autorizatia de functionare

Autorizatia de functionare din punct de vedere al protectiei muncii reprezinta un document eliberat fie de Registrul Comertului, fie de Inspectoratul Teritorial de Munca (in functie de tipul entitatii juridice). Reprezinta un document obligatoriu si amendabil in lipsa si consta in organizarea si depunerea unui opis de documente si obtinerea autorizatiei. Pretul difera in functie de numarul de activitati desfasurate. Pret: incepand de la 175 Ron + tva / an / punct de lucru.

Trusa sanitara de prim ajutor

Trusa sanitara de prim ajutor: o obligativitate legala, prin care orice societate se asigura de existenta unui kit minim de ajutor in caz de urgenta. Este valabila 24 luni si trebuie asigurata o trusa la maxim 20 de salariati. Ulterior celor 24 de luni, poate fi achizitionat numai kitul interior. Pret incepand de la 170 Ron + tva / trusa. Pret incepand de la 65 Ron + tva / kit.

Stingatoare de incendiu

Stingatoare de incendiu. Oferim o gama larga de stingatoare. Pret incepand de la 75 Ron + tva / stingator tip P6.

Fise ssm si psi

Fise ssm si psi: oferim fise de ssm si /sau psi. Fiecare salariat trebuie sa aiba in dosarul de personal cele 2 fise de instruire. Pretul lor difera in functie de cantitate. Pret incepand de la 0.8 Ron + tva / fisa.

Ai nevoie de consultanta pentru situatii speciale sau accidente de munca?

Cere oferta
©2022 www.outstand.ro All rights reserved
Designed and developed by

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord