Badge

Gestionarea deseurilor

Legea nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor stabilește măsurile necesare pentru protecția mediului și a sănătății populației, prin prevenirea sau reducerea efectelor adverse determinate de generarea și gestionarea deșeurilor.

Managementul deșeurilor

Avantaje

Rapiditate

Rapiditate

in intocmirea documentatiilor si in implementare
Alocarea unui Responsabil de Mediu

Alocarea unui Responsabil de Mediu

experimentat care va garanta siguranta societatii dumneavoastra
Siguranta privind protejarea mediului

Siguranta privind protejarea mediului

prin asigurarea trasabilitatii deseurilor selective catre valorificator
Preluarea intregii responsabilitati

Preluarea intregii responsabilitati

inclusiv reprezentare la controlul tematic

Managementul deseurilor

Raportare ANPM - Preluarea intregii responsabilitati privind managementul deseurilor

Raportare ANPM - Preluarea intregii responsabilitati privind managementul deseurilor

Raportare AFM - Raportari catre AFM cuprinzand toate tipurile de ambalaje introduse de societatea dumneavoastra

Raportare AFM - Raportari catre AFM cuprinzand toate tipurile de ambalaje introduse de societatea dumneavoastra

Colectare deseuri selective - Colectarea deseurilor selective generate si asigurarea trasabilitatii catre valorificator

Colectare deseuri selective - Colectarea deseurilor selective generate si asigurarea trasabilitatii catre valorificator

Ce presupune evidenta gestiunii deseurilor?

Raportare ANPM

Preluarea intregii responsabilitati privind managementul deseurilor si alocarea unui specialist de mediu conform Legii 211/2011.

  • Intocmirea dosarului propriu de evidenta a deseurilor ce cuprinde identificarea, clasificarea si raportarea diferentiata a tipurilor de deseuri generate conform: HG 865/2002 si Legii 211/2011.

  • Intocmirea planului de prevenire si reducere a cantitatilor de deseuri generate.

  • Audit (vizualizare locatie, consultanta si ofertare recipienti colectare, verificare istoric deseuri, verificare contract salubritate).

  • Instruirea personalului pentru a intelege importanta colectarii selective a deseurilor generate.

 

Raportare AFM

Raportari catre AFM cuprinzand toate tipurile de ambalaje introduse de societatea dumneavoastra pe piata romaneasca (importuri si/sau productie), cat si cantitatile exacte pe fiecare tip de ambalaj.

  • Intocmirea declaratiilor specifice catre Administratia Fondului de Mediu, in conformitate cu legislatia in vigoare si depunerea acestora
  • Identificarea obligatiilor la fondul de mediu, asigurarea suportului pentru intocmirea declaratiilor (ambalaje, echipamente electrice si electronice, baterii, deseuri feroase si neferoase, etc.).

 

Colectare deseuri selective

Colectarea deseurilor selective generate si asigurarea trasabilitatii catre valorificator.

Consultanta privind sortarea deseurilor generate si intelegerea importantei acesteia, atat pe plan legal cat si pe plan ecologic.

Sortarea deseurilor se face astfel:

  • Hartia si cartonul se colecteaza in cosurile albastre

  • Plasticul se colecteaza in cosurile galbene

  • Sticla se colecteaza in cosurile verzi

 

Legea nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor stabilește măsurile necesare pentru protecția mediului și a sănătății populației, prin prevenirea sau reducerea efectelor adverse determinate de generarea și gestionarea deșeurilor.

vezi mai mult
Solicita oferta
Solicita oferta

Completeaza formularul si te vom contacta in cel mai scurt timp

Trimite

Completând datele dvs. personale din aceste câmpuri vă asigurăm că vom proteja aceste date în conformitate cu GDPR, așa cum scrie și în Politica de confidențialitate

Testimoniale

Profesionalism la cele mai inalte cote pentru fiecare interactiune a mea cu colegii de la Outstand. Ii consider colegii nostri pentru ca tin sub control absolut tot ce tine de securitatea in munca pentru cele doua firme ale noastre. Practic, ii consider un departament al nostru, in care am toata increderea ca tin evidenta celor mai stufoase si greoaie proceduri. Iar noi resimtim doar beneficiile. Ii recomand cu toata increderea!

Alexandra Crasmaru

ILLUMA CLINIQUE

Colaboram cu Outstand Solutions SRL din 2017 si de atunci s-au dovedit a fi niste parteneri de incredere, care fac fata cu brio oricaror provocari si sunt mereu alaturi de noi cu tot suportul necesar. Echipa lor este bine pregatita si da dovada intotdeauna de promptitudine, seriozitate si acuratete in rezolvarea solicitarilor noastre. Ii recomandam cu incredere ca parteneri! Va multumim!

Echipa

WEST EYE HOSPITAL

Pe perioada colaborarii, partenerii de la Outstand Solutions s-au achitat de toate sarcinile contractuale executand la timp si intr-un mod ireprosabil serviciile contractate. Totodata, putem mentiona deschiderea fata de nevoile si particularitatile clientului pe care se pliaza pachetul de servicii oferite. Calitatea serviciilor prestate se datoreaza atat profesionalismului anagajatilor cat si datorita tehnologiilor de care compania dispune iar, raportul pret-calitate este unul optim. Datorita acestor aspecte, recomandam Outstand Solutions ca pe un partener de incredere in relatiile contractuale pe domeniul in care activeaza.

Carmen Ginjulete

INTRALINKS ROMANIA

Compania Outstand Solutions este formata dintr-o echipa completa, cu oameni bine pregatitit in domeniul in care activeaza. Preferam sa colaboram cu Outstand datorita pachetelor complete de servicii si securitate in munca oferite angajatilor nostri de-a lungul timpului. Serviciile de calitate si profesionalismul echipei Outstand Solutions, update-urile la zi cu legislatia in vigoare, informarile, sunt doar cateva servicii pe care Outstand ni le-a oferit si de care beneficiem in continuare. Recomandam cu drag aceasta echipa de profesionisti si colaboratori pentru colaborari pe termen lung.

Echipa

SYNERGA PHARMACEUTICALS

Servicii Complementare

SSM – Securitate si sanatate in munca (Protectia Muncii)

Un serviciu de multe ori minimalizat ca importanță, SSM – Securitate și sănătate în muncă trebuie asigurată în cadrul tuturor societăților pentru securitatea salariatului, pentru prevenirea accidentelor de muncă, dar și pentru evitarea amenzilor în eventualitatea unui control din partea ITM.

PSI SU – Organizarea apărării împotriva incendiilor și Situații de urgență

Serviciu obligatoriu conform legislației în vigoare și necesar în condiții de control al IGSU – Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și / sau în cazul nefericit al unei situații de urgență.

Evaluări de riscuri

Documente obligatorii conform legislației în vigoare, necesare la controlul ITM, dar deosebit de utile pentru prevenirea și diminuarea / înlăturarea riscurilor în societatea dumneavoastră.

GDPR

General Data Protection Regulation sau Protecția datelor cu caracter personal

Servicii IT complete

Pentru a face parte din transformarea digitală, trebuie să transformi ideile în valori și să micșorezi timpul de lansare pe piață. Ai nevoie de un partener care înțelege acest lucru și te ajută să crești afacerea, funcționând eficient, în timp ce inovezi pentru viitor. Echipa noastră te poate îndruma spre transformarea digitală, îți vom arăta cum să redistribui bugetul, astfel încât să investești în inovare pentru a eficientiza partea de operațional.

©2023 www.outstand.ro All rights reserved
Designed and developed by

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord