Urmând trend-ul tot mai accentuat de externalizare a cât mai multor servicii complementare, securitatea și sănătatea în muncă (S.S.M.-ul, cunoscut ca protecția muncii), situațiile de urgență (cunoscute ca PSI – SU) și protecția civilă (cunoscut ca PC) nu fac excepție. Companiile mici, și nu numai, apelează tot mai des la această soluție.
Avantaje:
- Întocmirea documentației adecvate de către specialiști în legislația SSM, SU și PC, fapt care determină evitarea amenzilor;
- Optimizarea timpului angajaților dumneavoastră din trei puncte de vedere: rapiditate în întocmirea documentației, consultanță permanentă telefonică și/sau email cu firma specializată;
- Obligații clare asumate de serviciul extern de prevenire și protecție garantate printr-un contract de prestări servicii, cu factură și chitanță complet deductibile fiscal;
- Parteneriate cu diverși furnizori în domeniile SSM și SU ce pot oferi produsele necesare la prețuri avantajoase;
- Costul redus considerabil al externalizării serviciului comparativ cu costul angajării unei persoane în domeniu;
- Reprezentarea firmei în cazul unui control de către un profesionist care nu se află la primul control și cunoaște foarte bine drepturile și obligațiile părților implicate;
- Asistență în cazul accidentelor, pe tot parcursul procesului de întocmire a documentației necesare, de către personal instruit, astfel încât tot procesul să se desfășoare fără probleme.