Badge

SSM – Securitate și sănătate în muncă (Protecția Muncii)

Un serviciu de multe ori minimalizat ca importanță, SSM – Securitate și sănătate în muncă trebuie asigurată în cadrul tuturor societăților pentru securitatea salariatului, pentru prevenirea accidentelor de muncă, dar și pentru evitarea amenzilor în eventualitatea unui control din partea ITM.

SSM – Securitate și sănătate în muncă (Protecția Muncii)

Avantaje

Avantaje
Servicii complete SSM

Servicii complete SSM

(inclusiv echipamentele necesare)
Rapiditate în implementare pentru a respecta legea

Rapiditate în implementare pentru a respecta legea

Reprezentare în fața autorităților

Reprezentare în fața autorităților

Consultanță în caz de situații speciale

Consultanță în caz de situații speciale

Detalii servicii oferite

  • Decizii de numire în funcție a lucrătorilor desemnați;
  • Program de instruire-testare la nivelul societății în domeniul securității și sănătății în muncă;
  • Instrucțiuni proprii în domeniul securității și sănătății în muncă;
  • Instrucțiuni proprii pentru acordarea primului ajutor în caz de accidentare;
  • Tematici de instructaj privind activitățile desfășurate în cadrul companiei;
  • Întocmirea normativului intern de acordare a echipamentului individual de protecție (stabilirea tipului de echipament de protecție necesar, pe activități, și dotarea lucrătorilor cu echipament de protecție);
  • Administrarea activității de medicina a muncii (programarea controlului medical obligatoriu și suplimentar);
  • Întocmirea fișelor individuale de instructaj în domeniul securității și sănătății în muncă;
  • Organizarea, efectuarea și supravegherea activității de instructaj în domeniul securității și sănătății în muncă: instructajul introductiv general, instructajul la locul de muncă, instructajul periodic, respectiv instructajul la reluarea activității;
  • Semnalizarea la locul de muncă a pericolelor de accidentare, a căilor de evacuare, amplasarea truselor de prim ajutor;
  • Evidența accidentelor de muncă, a incidentelor periculoase și a bolilor profesionale;
  • Organizarea comitetului de sănătate și securitate în muncă;
  • Propuneri de măsuri cu caracter tehnic, organizatoric și de alt tip, care trebuie luate pentru evitarea pericolului grav și iminent, stabilirea zonelor cu risc ridicat și specific;
  • Reprezentarea companiei în situații de control din partea organelor competente ale ITM;
  • Aprovizionare cu materiale obligatorii: truse sanitare de prim ajutor, echipamente de protecție pentru lucrători;
  • Consultanță privind Legea 319/2006 și normele de aplicare.

Servicii Incluse

Servicii Incluse
Instrucțiuni proprii pentru acordarea primului ajutor în caz de accidentare

Instrucțiuni proprii pentru acordarea primului ajutor în caz de accidentare

Instrucțiuni proprii în domeniul securității și sănătății în muncă

Instrucțiuni proprii în domeniul securității și sănătății în muncă

Tematici de instructaj privind activitățile desfășurate în cadrul companiei

Tematici de instructaj privind activitățile desfășurate în cadrul companiei

Decizii de numire în funcție a lucrătorilor desemnați

Decizii de numire în funcție a lucrătorilor desemnați

Program de instruire-testare la nivelul societății în domeniul securității și sănătății în muncă

Program de instruire-testare la nivelul societății în domeniul securității și sănătății în muncă

Întocmirea normativului intern de acordare a echipamentului individual de protecție

Întocmirea normativului intern de acordare a echipamentului individual de protecție

Solicita oferta

Solicita oferta

Completeaza formularul si te vom contacta in cel mai scurt timp

Trimite

Completând datele dvs. personale din aceste câmpuri vă asigurăm că vom proteja aceste date în conformitate cu GDPR, așa cum scrie și în Politica de confidențialitate

Servicii Complementare

Servicii Complementare
Curs de prim ajutor

Curs de prim ajutor

Curs de prim ajutor: un curs obligatoriu anual pentru minim 1 salariat la maximum 15. Pretul difera in functie de numarul de salariati care urmeaza sa participe la cursul de prim ajutor. Pret: incepand de la 150 Ron / an / salariat.

Verificarea PRAM

Verificarea PRAM

Verificarea PRAM consta in o verificare anuala electrica specializata obligatorie, efectuata de catre o firma abilitata ANRE. Se verifica legatura la centura de impamantare, precum si alte elemente electrice. Pret: incepand de la 150 Ron / an / punct de lucru.

Trusa sanitara de prim ajutor

Trusa sanitara de prim ajutor

Trusa sanitara de prim ajutor: o obligativitate legala, prin care orice societate se asigura de existenta unui kit minim de ajutor in caz de urgenta. Este valabila 24 luni si trebuie asigurata o trusa la maxim 20 de salariati. Ulterior celor 24 de luni, poate fi achizitionat numai kitul interior. Pret incepand de la 170 Ron + tva / trusa. Pret incepand de la 65 Ron + tva / kit.

Autorizatia de functionare

Autorizatia de functionare

Autorizatia de functionare din punct de vedere al protectiei muncii reprezinta un document eliberat fie de Registrul Comertului, fie de Inspectoratul Teritorial de Munca (in functie de tipul entitatii juridice). Reprezinta un document obligatoriu si amendabil in lipsa si consta in organizarea si depunerea unui opis de documente si obtinerea autorizatiei. Pretul difera in functie de numarul de activitati desfasurate. Pret: incepand de la 175 Ron + tva / an / punct de lucru.

Stingatoare de incendiu

Stingatoare de incendiu

Stingatoare de incendiu. Oferim o gama larga de stingatoare. Pret incepand de la 75 Ron + tva / stingator tip P6.

Fise ssm si psi

Fise ssm si psi

Fise ssm si psi: oferim fise de ssm si /sau psi. Fiecare salariat trebuie sa aiba in dosarul de personal cele 2 fise de instruire. Pretul lor difera in functie de cantitate. Pret incepand de la 0.8 Ron + tva / fisa.

Ai nevoie de consultanta pentru situatii speciale sau accidente de munca?

Cere oferta
©2019 www.outstand.ro All rights reserved
Designed and developed by

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord